25 April

Hej,
har inte hunnit skriva så mycket i helgen har varit ganska upptagen och ska skriva dethär medans jag har kvar det i skallen
igår var det en anonym person som ringde mej och sa:
Har du någonsin haft tid för dej själv?

ok om jag ska svara på den frågan så svara jag såhär:
Ja, jag har tid för mej själv när jag vill, 
visst jag verkar rätt upptagen är med massa,
men vissa dagar bruka jag tacka nej och sitta hemma.
SÅ JA JAG HAR TID FÖR MEJ SJÄLV!
men jag vill inte för jag älskar mina vänner och jag älskar och va med dom,
jag är glad att jag har dom, skulle göra allt för att va med alla hela tiden!
men det går inte tyvär, :]

ps: sa att det var anonym för det var en av mina vänner!


i helgen har jag gjort dethär
Fre.Skola,
sen vart med massa personer
Lör:var med nicke henke & denny ibörjan men då kom malin, men hon for med emma och moa
så då var jag med henke och nicke
sen for jag hem elr fick skjuts (A)
sön:Solarat,varit med min älskade katt(bella),ätit go mat (pizza) börja bli less på det,
och nu ska jag bara se på film :)



hehe,
VA OCH KOLLA PÅ cola flaskor på google
och hitta dethär

helt ärligt så tror jag att det skulle se bättre ut om det var så här skulle köpa cola oftare och spara flaskorna!
vad tycker ni
HISS ELR DISS :]


dagens låt:

Wavin' Flag - K'naan






juste medans jag är igån,
HÅLLER På MED EN NY BLOGG DESIGNE :]
den ser typ ut såhär ska bättra den till lite mer somrigare

INTE KLAR ÄN :]



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback