PåSkLoVeT börjar nu<3

hehe ledig i morrn för.. e studiedag tro jag jag vet faktist inte,
men aja är ledig iallafall, hehe sitt och lyssna på, blabla av kenta! 
den va faktist ganska rolig haha men aja!
typ låter som om det är min blogg dom sjunger om elr inte,
JAG BARA SKRIVER MASSA SKIT, JAG BARA SKRIVER OM MITT LIV, ÄVEN OM DET INTE HÄNDER NÅGOTING, BLABLA



haha nått man bara måste älska,
håller ni inte med :)

IALLAFALL!
varit i skolan idag,
min dag har sett ut såhär
1,BILD
2,IDROTT (GLÖMDE IDROTTSKLÄDER :/)
3, LUNCH!
4, MATTE
5,SO
6,No :)

ganska lung dag,
men det är torsdagarna jag hatar -.-
ett par anledningar!
1, idrotten är nästan dirr på morgonen!
2,Rasten är inte ett dung lång från LUNCH till MATTE!
3, SO är typ 50 min,
4, sen har vi typ 10 mins rast efter SO.N
5, Sen har ve NO i 20 min, vrf inte bara hålla sej till so,n då!

men endå dagen har varit jätte värd får fortfarande inte in moben i datorn,
så kan INTE lägga in nåra bilder från idag :(
suck, ska fixa det! LOVAR
++++++++ MALIN ÄR SJUK OCH HON MISSA SJUKT MYCKEEET!
MÅSTE SNACKA MED HON :(
FÅ TA DET PÅ MSN IKVÄLL TRO JAG FÖR OKRA INTE TA DET PÅ TELLE! :O
SAKNA DEJ :(
btw har lärt mej media - sagoland på piano 
EMILY TACK <3



sv;

Okej:)

2010-04-01 | 21:29:48

Ha en bra dag!

2010-04-02 | 14:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback