yeey!

solarade i 30 min härligt länge sen sist!
ska börja nu 2 gånger per vecka :]
jaoo + att man rensar porerna!
det är ba kul att jag gör det for frree!!
helt ärligt så älskar jag randen, asso så man kan se hur vit man va innan sen ba BRUUN :)
ja jag hari nte fått en stor skillnad -.-
lite iallafall just nu blir jag då inte röd som jag vart förr just nu är jag lite brunare!
man ser då skillnad men  vänta baraw i 3 veckor så kan det bli en stor skillnad :P


+ en sak jag aldrig skulle göra solara nekkk :O bästa SCRUBS LÅTEN ELR IAF I DOMDÄR AVSNITTEN

den bästa är:

Winter by Joshua Radin

[ScrubS] Sad Moments LOOK AT IT!<3





OKEJ ERKÄNNER ÄR BEROENDE AV SCRUBS!
men herregud man kan ju också förstå det :]


sv; helt okej, med dig då? :)

2010-04-21 | 10:44:12

SV: Jag svarar på komentarer, själv??

2010-04-21 | 15:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback