26 Augusti

drygt schema! ELLER VAD?
Klaga inte på rubriken men kom inte på något annat, :)
idag har jag varit i skolan heheh ovanligt!
sen hade vi skolfotografering ass gryymt :)
sen efteråt stog jag vid buss stationen, när lilja bussen kom, så kom ju denny och shadie och rudoo.
så jag va med dom och jens ett tag, sen for jag hem och åt sen orkade jag inte gå ut så jag satt mej ner med min söta lilla mamma och såg på ''Eclipse'' FÖR FÖRSTA GÅNGEN!
den var bra men den var inte dirrekt som man hade vänta sej, BOKEN VAR DOCK BÄTTRE ÄN FILMEN MEN AJA!
sen imorgon så vet jag inte vad jag ska göra har beslutångest!
Alternativ 1:
antingen far jag till stan och är med alexandra och elisabeth och massa!
Alternativ 2:
eller så stannar jag hemma och hittar på nått med bjurholmsbornaa!
Alternativ 3:
sitta hemma och inte något liv alls!
men jag har ju också bra anledningar och dåliga så :(
Anledning till nr 1:
BRA: kommer träffa nytt folk och ha trevligt!
DÅLIGT: Ska till stan med malin på lördag... och tror inte hon vill åka med bussen själv!! :P
sen orka jag inte skriva mer puss




SAKNA STORT!!!->

theres gry & lisa <3





asså mariaaaa, du öär så jävla fiin!^^

2010-08-26 | 20:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback