DAG 09 - MIN TRO


Tro det eller ej, men jag tror faktiskt på gud. och jesus och den berättelsen!
jag vet inte hur jag börja tro den, inte när heller. men allt detdär verkar så sant och ja,
men alla tycker ju olika.

jag tror jag börja tro på det efter som jag var på pk med emma i nästan ett år varje fredag. men det var ju innan det. eller nä det var när emily berättade om det och.. ja jag tycker allt är intressant. 
tyvärr det går inte att förklara varför och hur, men jag tror att det alltid kommer vara så!
kan inte dirrekt säga att jag är KRISTEN? men jag kan inte heller säga att jag INTE är kristen?
jag vet inte vad jag är. men jag vet vad jag tror på och jag vet att ingen kan ändra detför mig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback