en bild säger mer än tusen ord










NÅTT NI BORDE DRICKA!

2st för 26 kr på COOPKONSUM NU I BJURHOLM...
Malin du må kalla mej galen för att dricka dom... men just nu är jag beroende!!
JAG FÖRE DRA ATT NI DRICKER DEN MÖRKA (CAPPUCHINO)<3

BTW:
jag skulle få mamma och smaka en för jag köpte ju en till henne men hon ville inte dricka då sa jag åt henne att innan man dricker ska man skaka drickan för att det skulle bli skumm som på filmerna... men det jag glömde säga va att man skulle göra det på en oöppnad.. så hon skakade min som redan var öppnad och det spröt lite caffe!
malin smög skrattade mamma tittade lite surt på mej som om hon ville ge igen...
aja hons kläder luktar då kaffe så hon borde va glad!!
BTW MAMMMMMMA KÖP DOM<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback