midsommar

TORSDAG:
i fredags for jag till stugan med snoris så vi for ut med Sara och hade det trevligt klippte krille och ja..
sen for vi och grillade Hmm lite mer eller inte :)
ajaj det var då en trevlig kväll<3

FREDAG:
spelade kubb med familjen haha va på killarnas lag för att jag såg på när dom hamrade en spik i en av stolparna elr vad man säger och då så satt vi ner den men dom kom på oss andra rundan hahaha.
sen började vi om och jag tror tjejerna vann eller jag vet inte var inte så himmla med :)
sen satt jag föremesta med mobilen på kvällen badade vi badtunna det var bara toppen :)
sommnade halv 6 hehe..
svenna och helena kommer ju hit varje år dom är rätt chill sen satt vi bara och sjöng massa låtar :)
hahah CRAZY NIGHT :)

Idag:
vad som händer idag yeah its a secret



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback