whole world,

ska se film med jessiie :)
kommer bli veldigt trevligt trevligt,
just nu lyssnar vi på Takida-burning inside, Lööve iiit :)

vi ska se whip it, och kanske aquamarine vi ska iaf ta nått att äta för jag känner mej rätt hungrig tror jag jess också gör... hehehehehehehehe typppp Raaawwwrrrr :]

Maria är beeest<3/jesss
Men jag är trött också.. :O
raawrr<3
men inget kan pigga upp en som Takida.. They are good. haha jag å jessica har lyssnat på gamla depp låtar, pretty funny,
Sen ska jag och jess göra accounts på LoL för vi ska äga ut rickey och sebbe hehehe.. dom kommer inte att gilla det men vi kommer äga ut dom och jag äger redan ut sebbe. det såg jag igår ;)
jag känner mej rätt flummig men jag skyller på takida..
sebbe står och skriver om at than fryser.. gnska random.. aja men få väl dansa. :)
idag har jag jess&snoris & johanna spela nått random spel om att man ska göra uppdrag tex
ringa och säga att man är kär i nån elr dansa små groderna ochsjunga och massa 
jag blev tvunget att skriva ''jag sitter och bajsar'' på fb :)
men när jagringde och sa att jag va kär i nån så vill jag inte att nån ta det serri det var bara ett spel :)
och jag bangar aldrig Raawr



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback