You think you cooler than me,

just nu sitt jag hemma smsar med jessica hon ska kanske komma på fredag och sova här tills söndag ska typ fråga mamma, :)
emily skrattar åt min platt tång för den är typ mini men jag tycker den är extremt söt klandra mej inte men den har hjärtan på :)
ska väl snart ut och ta lite luft.
har varit med  jens nicke idag vi träffade på henke &birk bara härligt
sen träffa jag vickan sundling grymt länge sen man såg henne hon har ju flyttat nära min stuga ska typ dit imorrn. ska ttyp va med henne om jag är där tro det va så vi sa.
sen sa vi också att vi ska typ va hon jag & rickey och nåra som vi va med as mycket förrut.. kommer tagga dit om det ens blir nått men a man får ju hoppas :)



Skanar er här i stugan gumman...

2010-06-30 | 18:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback