Helgen!

FREDAG:
på fredagen hade jag inte gjort mycket,
vi hade bara matte hela dageen på skolan så va ganska trött,
satt hemma hela kvällen ganska härligt!
eller jag var ute i typ 30 min eller så, sen gick jag in och typ sove

LÖRDAGEN:
Vaknade ganska tidigt för jag skulle till stan med Malin&Emma,
eller det vart ju att jag gick med Malin bara för emma gick med nån som hete linn,
Ja jag träffa några stycken,
(arnold,Rasmus,
Ronja
,Gh och hans vänner va det inte för jag känner han väl,så sara men vi sa inget till varan, ja orka inte säga mer,
men jag köpte iallafall,

*Mineralpuder
*ansiktsmask&finnbortagning 2 in 1
*Bh (malin & jag köpte lika)
*2 tröjjer från Bikbok
*dryshampoo
*hår saker

IDAG:
Söndag hmm inte gjort så mycket bara det vanliga duschat, sovit vilat sett tv,
ja söndagen är som den är då man ska ligga i soffan och se halft död ut!
iallafall, det är härligt med söndag endå
En dag då man kan sova ut, :)

just nu sitter jag och lyssna på:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback