heey

just kom mit hem satt nått random på bussen och pratade på som satan!
han typ sa massa blablaa!
jag har varit med malin på stan!
träffade:
ANNA
LINN
ANNAS POJKVÄNN
HANNA
ALEXANDRA (KLASSKAMRAT)
RATZZ
ERICA.C
JEENNYY (KUSINEN+HENNES POJKVÄN)
......
TYP BÅRA TILL KOM INTE IHÅG.
vi såg på hip hop grejjs ganka coolt att man kan dansa så haha ;)
köpte lite kläder hade bara 500 på mej så jag köpte en kofta linne & tights (SVARTA)
+ skor och ett armband och en nyckel ring!
men det är ju ganska mycket för att bara vara 500,,
ska ju klippa mej snart men om jag har typ 500 eller så över så far jag till stan också,
måste köpa lite saker till sommarn och så :)
men aja ska fixa mej och sen ringa snor så plingeling!!



haha älskar dethär



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback