hm

imorrn är vi lediga wihoo,, har varit hos mormor och morfar och spelat piano medans min finaste mamma har suttit bakom mej och sjungt med... visst hon sjunger lite sekt och långsammare än vad jag är van vid... men men hon sjunger bra!
imorrn ska jag gå ut och gå och bara ta det lungt... vill vila till på fredag för då blire bara roligt igen...
en vecka kvar av skolan sen blir det prao. sen 1 dag idrot elr nått frilufsdag tro jag det ee sen så har vi skolavslutning!
jag ska praoa på dalabo :)
och nått jag har glömt och visa tro inte mamma har kvar det men jag har tagit mej in på popkollo iår igen :)
hoppas det blir lika kul som sist!
ajaj ska snart sussa hahahaha så god natt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback