*kulturnatta*

nu äre bestämt ska till kulturnatta med malin,
kom bli skitkul har inte varit med gull ungen på länge!
hehe minnen med henne :]
snart 15 år med hon älskar henne!
ne men vi ska iaf till stan kom typ bli fullt ska ta kontakt med ANNA JESSICA & FELICIA!!
OCH FEELICIA JAG VET ATT DU LÄSER DETTA.......
DU BARA MÅSTE KOMMA DIT OCH SÄGA HEJ SÅ VI KAN UMGÅS...
LÄNGESEN SIST ÄLSK<3
idag har jag städat rummet ha lagt in ett nytt data bord så jag kan ha studys på mitt gamla.. ser ganska bra ut!
bilder på jag&malin:
BÅDE GAMLA &NYA






Du är så snäll och rar

Du är den bästa vän jag har
Min bästa vän kommer du förbli
För ingen har så kul som vi
Vi hittar alltid på en massa trams

Och om vi bråkar blir vi alltid sams
Du är den bästa vän jag har




naaaaaaaaaaaw ;] looovee yoou too bestfriend ;** <333

2010-05-20 | 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback