SAKER NI ALDRIG FICK LÄSA!

haha
SOMMAREN 2009
ons 22 juli DAG 1
Jag har varit på popkollot... fick nya vänner sanna Amanda Alicia och Emma...
jag sanna och Amanda delar rum tsm så jao,
vi pratar och skrattar, ikväll ska vi ha en liten sak så den som vill får spela upp... om man vill...
kommer mer ikväll...
SENARE
Jag Nina & sophia sjöng en låt sen söng jag Nina en till sen sjöng jag med AManda,
alla som sjöng var jätte bra =)

ALLA PRATAR MED VARANDRA SÅ TROR VI ALLA ÄR KOMPISAR...
BILDER:
FÅR INTE IN KAMERAN KOMMER SEN!
DAG2
Tors 23 Juli
Nyss pr jag frukost jag har blivit bra vän med 2st vi är med varan jämt AmandaP&Sanna=)
schyssta som få.
Vi ska snart ut med helle/vår ledare och leka eller nått jag är jätte trött kan jag säga, haha tänker på kareoken igår kan inte sluta skratta Tove&Ninja var bra och roliga =)
Synda att det bara är 6 dagar kvar... Önskar att det kunde vara men än 6 dagar.
Jag har då sovit jätte braah =)
vi lyssnar på min musik jag skriver dom läser =O
Unda om dom gillar musiken, eller om jag ska stänga av, ÄSCH dom får tåla det om dom inte säger nått ;P
Pussh på dom dåeh<3 :]
Det enda jag tänker på just nu är 
bob... Boob Marley - could you be loved, Love ya bobiee=)
höhö eller så vill jag lyssna på...
toppen-Va söt du är,
gamla goda haha, Never =0
Fått en ny kompis Annelie pözzh på hon.
fått jätte många kompisar nu på kvällen, vi har pysslat och vi har lärt oss en låt VIVALA VIDA - COLDPLAY
alla var jätte bra, Liv linn linnéa Amanda p&L Annelie Sophia Nina Lise-marie
Emma Alicia Alva Ellen Jenny Sanna
Ninja tove.. glömde nåra haha =)
Och M.M
som är jätte snälla=)
Fick en dels nr jätte stolt jag umgås ju med GBGARE (SATAN VA MED JAG VA)
Börja prata deras dealekt, LITE PINSAMY... HAHAHA Elin&Andrea verka hata det men lite får de tåla, Saknaralla som fan....
DAG4
Lördag 25 juli
idag har jag hunnit klart låten den är jätte bra typ allt!
idag låg vi 6 i vårt rum
JÄTTE JÄTTE JÄTTE HÄTT....
KUL
DAG6
Mån 26 Juli
idag har vi repat sjungt badat och mkt mer det var kul=)
havet är härligt sen har vi haft öppen schen
kulkul.
jag och dom andra (LINN EMMA SJÖNG ALICIA GITARR MALIN BAS AMANDA TRUMMOT.. vi spelade holiday med green day funfun!
skriver mer imorrn på tisdag ska vi spela in våran egna låt... vet ej vad den het men aya!

hahaha ganska mesig jag va under tiden :)
BTW LÅTEN HETER 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback