till min älskade siz,

för alla gånger det inte varit lätt
som du ändå stannat
för skratt vi delat
sorg vi burit
åt varandra i trogenhet
för alla dagar vi var ifrån
men fann varandra igen
som riktiga vänner gör
du stod med öppen famn
gav förlåtelse ett nytt begrepp
för alla nätter du lyssnade på mig
för ärligheten du gav mig
när jag var hopplöst vilse
och du visade mig rätt
för alla ord jag inte menat
som du sett för vad det var
för varje tvivlande stund
då du övertygade mig om motsatsen
för ditt tålamod
att aldrig ge upp
för vänskapen vi har
som aldrig dör
för värmen du ger
för att du finns
genom allt
tack!!

jag vet att du kommer läsa det här,
men Emily
Nu då & för alltid älskar dej<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback