wee waa

har haft nån jäkla Sfi(svenskarförinvandrare) idag på skolan!
typ halv nio hade vi möte i aulan!
och typ sen hade vi uteaktiviteter.. 
kubb och sånt!!
sen lunch!
sen bakade vi nån... eee litauisk emmm myrstack elr nått aja har bilder på det men orkar inte he in nu!
jätte rolig dag iallafall!!
kl 19 ska jag smsa johanna att jag är klar så vi kan gå tsm till ug & snacka om en sak :)!
och EMILY jag vet att du kommer läsa detta!!
jag vill ha locktången!
och min gråa cc tröjja plzzee :]
jag vet ju att du kommer imorrn så jag står på mina bara knän och ber dej PLZZ ta med dej dom :)

This can't last forever
Raise a glass together
Doesn't get much better
No better than
This can't last forever
Raise a glass together
Doesn't get much better
No better than this



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback