Dag 01 – Om mig

Jag heter Maria Linnéa Viktoria Nyman Norberg.
nyman är från min mamma och norberg av min pappa efter som dom aldrig har varit gifta så har jag två!
Jag bor i bjurholm har jag gjort sen jag föddes.
Jag bor i ett stort hus med Mamma Crister elin och emily
vi har tre djur. två katter en hund.
Jag går i klass 9 snart är det andra terminen jobbar på mina betyg.
på helgerna så är jag oftast med mina vänner.

Efter nian ska jag gå på gymnasium, jag funderar på media pogramet på midgård
eller barn och fritid på dragon.
då flyttar jag till stan och är i bjurholm på helgerna!

Jag är rädd för spindlar och andra äckliga kryp.
jag hatar hårstrån i maten och om det är på min hand och blött!
jag har svårt att vara seriös när folk är ledsen gör allt för att göra dom glad :P
Är jätte dålig på att snacka svenska säger oftast lite fel.

Jag har 3 syskon en bror och två systrar!

mitt intresse är att ta kort och att lyssna eller spela musik och att bada.
jag kan spela piano och lite gitarr.
Min Bästa vän som jag har haft sen dagis Heter Malin Folkesson.
Och min pojkvän som jag  snart har haft i en månad är söta Erik Lundberg!

är Oftast med jessica Bäckman.
har svårt att vara seriös och älskar att skratta!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback