Dag 02 – Min första kärlek

haha min första kärlek, som man gav pappers hjärtan till och som man fick ett halsband av med en bild på han innuti, eller som man gjorde en jätte stor tavla på Träslöjden och skrev massa om killen fast man inte hade lärt sig stava ordentligt.
eller då man inte ens vågade pussa han för man var rädd för killbassiler?
min första kärlek, tänker inte nämna namn. men det var vid 10 och9 års åldern, vi hade umgåts ett bra tag jag och min bästis va med han och hans kille hela tiden. haha och när vi gjorde slut så vart allt huller och buller. vi typ bråkade och allt men nu är vi ganska nära vänner, och det är borta med vinden. ibland kan vi sitta och skämta om allt och vi berättar allt det roliga vi gjorde och hur omogna vi var samtidigt, ja det är ett minne blott nu.
och nu min tredje kärlek, otroligt underbart<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback