aparın və ya tərk!



Yalnız bütün bok, indi lənətləmək xoşbəxt doğru olardı sonra bir, stop ki söhbət
lakin icket.
ne, onlar ki olmamalıdır şeyi demək davam edir.
 
Bjurholm I love. burada olma dəyər olduğu halda, bəzən I wonder. Mən Bjurholm yeganə şey hesab edirəm .. Aşırmaq? Və ya siqaret? Və ya siqaret? ki, bütün Bjurholm haqqında deyil adlı .. unutmayın o ..
burada bütün pox olsun!
Mən burada yaşamaq onlar şeyi biləndir! Istehsal baxmayaraq bahsettin davam edəcək bütün fucking gənclər də çünki ilə Bjurholm yaşamaq istəyirəm .. sonra daha bir şey onun fucking ən yaxşı dostu deyəndə! siz ya onun etibar edə bilməz .. Mən sizin bütün siz möhkəmləndirilməsi və həyat almaq siz beş il artıq olmayan edirəm .. İndi fuck on beş və ya daha .. artıq olan insanlara aşağı artırır stop. onlar müxtəlif bit, çünki onlara basmaqla stop .. Onlar kim var, çünki onlara yalnız ha LET ..
hər kəs kimi, əgər olduqca annorluda və Delme orada olarıq!
və biz buna görə də hər bir kəs haqqında hər şeyi bilmirəm burada yaşamaq azdır da yalnız çünki. Əgər mən kimin bilər, ancaq mənim hekayə bilmirəm .. və bilirsiniz .. Mən bu barədə Lanet xoşbəxt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback