A day to remember

Sitter i det ny renoverade rummet och väntar på ett sms från en kompis,
är ledig idag, bara härligt, sen är vi ledig imorgon också måste städa mitt rum då.
söt hunden som springer här omkring gör mig skit glad man hör bara hur hon gnider sig mot mattan och andas högt,
när man ropar hit hon så kommer hon, sött!
haha, jag typ bara svamlar för jag har inget att skriva!
Igår var jag med snoris först, lyssnat på hur hennes helg har varit och sagt en massa om min,
sen kom alexandra så vi bara snacka snacka och snacka.
sen kom erik, han skjutsa hem snoris, och sen for vi ner till nian, så träffa vi Emma och Andrea, vi snackade inte så mycket, men.
sen så for jag jens alexandra och erik iväg,
vi körde bara omkring i bjurholm, bara trevligt,!
sen på tisdag ska jag hitta på något med Malin Folkesson som snart fyller 15 år :)
GRATTIS MALIN!

NÅGRABILDER FRÅN WE(L)IT!
tog bara några!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback