Pluggaa!

So I say the road leads back to thee
It always leads back to thee
How can I show my love so you will open your arms to me

So please wont you tell me
Where the road will end
Got me a bottle
As my only friend


har vart med jonte och jessica idag, fast jessica for vid kvart över sju,
då träffa vi mille och va med han,
sen kom jens och henke och massa så vi satt och snacka,
kom hem vid nio skulle plugga och sen sova, men det var inte av,
Emily uppehöll mej, och hon skratta och allt,
sen for jag ner och gjorde mackor åt hon och jag!
åt en bulle med MEN DEN VAR ÄCKLIG!!!
inte okej!
nu ska jag skriva det här och he på TSLOAAT(tHE SECRET LIFE OF AN AMERICAN TEENAGER)
OCH ta fram min bok och sen läsa sen sova :)
puurrrr min mobil plinga vem kan det va så sent,
aja ska kolla upp et puss hej!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback