I came to Dance Dance Dance!

Sitter med mamma och krister just nu ska snart ta lite pizza fast jag inte är hungrig men jag kommer äta en endå!
har varit ute och gått men bjurholm är så tråkigt så man hittar ingen intressant person hehe nästan ovanligt?
igår var jag med alexandra, erik for iväg så träffade han knappt..
jag och alexandra börja åka med matta vid 11 tiden och då for vi och vänta på erik och dom som han var med och sen så for vi tbx till bjurholm och skjutsa hem alla..
Nu ikväll vet jag inte vad som kommer hände kommer väl bara sitta hemma eftersom jag orkar inte göra nått..
kanske se till att hitta på något med några men tror knappast jag kommer ha orken att göra det!
jaja nu ska jag gå och äta min sliceee så ses :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback