That's just how you live...

ooh, trött som få.. ska snart gå och lägga mig men först så kan jag lägga ner lite tid och skriva om kvällen..
Mamma&krister är borta i sorsele eller nått sånt och har det lite mysigt. så jag och mina syskon är hemma ensam, inte okej det är tråkigt utan mammsen!
Så vid klockan halv 7 kom erik vi tog oss nått att äta sen for vi till jalle och plockade upp han då åkte vi omkring med duetten i en timma sen for vi in till ug och spela biljard och umgicks då kom malin jonte och alex, så vi var med dom och då for vi åter igen ut med epan efter någon timma. sen har vi bara varit och träffa massa olika och härligt folk och dunka dunka med epan och haft kul med mycket skratt och bra musik.. i bland undrar jag hur tur jag kan ha som har hittat dom haha :P
ja och jalle har mobbat mig hela kvällen genom att skrattat åt mig vad jag än sa eller gjorde.. beror nog på att jag är ganska knäpp.. hehe (A)
I ALLA FALL som jag skrev så är jag ganska trött och det är en dag imorgon med nya och spännande äventyr längtar redan.. har redan lite busiga planer med friends!

gonatt puss / MARIJAA


Hej älskade unge!

Vi saknar dej jättemycket här i Slagnäs...puss

2011-02-19 | 10:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback