Baby it's a wild world!

kom just hem har varit hos Emma for till henne direkt efter skolan.
vi typ bara satt och kolla på mobilen hon ska skaffa en ny.
idag har vi typ bara haft lugna lektionen. eller ja i början var de det!
vi hade
Fysik
Svenska
Hk
Lunch
MMM-Möte med hela klassen vi prata om alla hjärtans dagars disko.
So
Idrott-Skitskor
Och jag säger så här. idag är jag ganska less efter en lektion som gjorde mig ganska arg. några i min klass sa nåt himla dumt och jag tycker dom ska mogna upp, att dom kan aldrig fatta att folk är olika!
usch blir bara så arg.. men har bara ett ord till dom VÄX UPP!
ja men det kanske inte är ett bra ord för en IQ befriad tjej. men ja!

Aja ikväll blir det att va med pojken min. kommer vara skönt har inte varit bara jag och han på länge<3
Pussi på han!
men sska snart äta uppdaterar snart Pözz!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback