Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Mina vänner som alltid finns där för mig
Att jag har musik att lyssna på
Mer är att jag vet att jag har en familj som älskar mig
Min otroliga fantasi
Att jag ser på en bra film som får mig att sluta tänka på saker!

läs neråt och bara med dom första bokstäverna
och med det menar jag att om jag är ledsen så kan jag alltid prata med min mamma hon kommer alltid att finnas där för mig. visst låter som en MAMMAS GULL UNGE. men jag kanske är det. och jag vet att vad det än gäller så kan jag alltid lita på att mamma alltid kommer finnas där. te.x om jag skulle ha problem med killen, vänner eller familje bråk så vet jag att jag alltid kan snacka med hon. Hon kommer alltid att vara ärlig och hon kommer aldrig att svika mig! 
så det som oftast får mig att må bättre är att prata med min söta vackra och glöm inte älskade mamma<3



Men gumman klart att jag alltid kommer att finnas där för dej.

Sedan är man inte en mammagris bara för att man har ett rejält skyddsnät.

Puss gullgumman!

2011-01-07 | 10:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback