Dag 24 – Det här får mig att gråta

allt kan få mig att gråta faktiskt. jag har alltid varit en känslosam flicka som när jag och Emily snackar om nått random som inte ens har med mig att göra kan jag börja gråta!
eller när jag ser en film så gråter jag. om en del låtar påminner mig om nått hemskt så gråter jag.
jag gråter när det gäller en speciell sak som jag inte kommer nämna i bloggen. OPASSANDE!
om några av mina närmsta vänner bara dissar mig och jag vet inte varför kan jag säkert börja gråta. ja det finns massor av saker. men det finns inte många som tar priset än när man får lyckotårar:)
Men genom alla tårar så har jag lärt mig. att den personen som fick mig att gråta är inte värd det!
och ska sluta slösa tårar på onödiga saker som inte ens har nått med mig att göra!
jag ska ta allt som det kommer!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback