helgfrisyr!

hah mitt hår såg förjävligt ut tidigare haha. jag menar allvar ska visa er!

såg FÖRJÄVLIGT UT!

men la bara ner 5-10 eller mer minuter på det och det ser nu ut såhär


Allt du behöver till det här är
1. platttång
2. kam/borste
3. Hårklämmor

Först så ska du kamma igenom håret.
Sen ska du börja platta håret tills det är platt (ska det bli plattare snabbare så kamma samtidigt)
sen kan du börja tupera håret inte mycket bara lite och istället för hårspray så plattar du det med platttången det gör så att volymen håller bättre sen kan du kamma ner den i vilken volym du vill. jag har inte så mycket för jag gillar hur mitt hår är som o volymat eller vad mad säger!
sen kammar du upp en viss del av luggen och klämmer du fast den lite åt sidan så då är man säker på att det inte far ivägen
Osså äre klart :D
btw ville bara säga att jag har rekord på besökare idag.. :D
härligt att se att det är nån som läser det här men det är kul att skriva <3
fortsätt läsa


Vad du kan trolla på tio minuter älskling

2011-01-08 | 00:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback