Dag 25 – min kille


Erik är en väldigt lugn och fin kille han går i min klass. haha ganska roligt sätt vi börja umgås. men om jag måste säga det så vare jag som bad om hans numer för vi hade varit med varan ganska mycket på slutet av sommaren, och då hade vi planerat att fara till vännäs då sa jag att han skulle ringa/smsa då han skulle fara, haha men det vart ju aldrig. 
men dagen efter åt så började jag smsa han det sluta nästan med att vi smsade varje dag haha. ja och i ett sms skrev jag att jag gillade han. men jag trodde inte han tog det seriöst för jag är inte direkt seriös hela tiden hehe i understand that now.men ja sen en kväll skulle jag till en kompis fick reda på att han skulle dit så jag funderade på om jag skulle lägga in en stöt och visst så gjorde jag med. haha då vi satt på bryggan och han sa världens komplimang. men jag kan då säga jag är glad att det vart vi den 30 Okt för idag är han mitt liv. han och jag bruka se film eller fara ut med han epa eller bara vara och umgås med kompisar. för mig så är Erik ett av det bästa just nu. och jag vet verkligen att jag kan lita på han och snacka om allt. och ibland säger han så bra saker just vid rätta tillfällen också. ja han är som min andra halva. <3 vet det har snart gått 3 månader men jag är glad att det har varat så länge. OCH JAG HOPPAS PÅ LÄNGRE




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback