life is a bitch.. And so are u


Heyheyhey, Min kväll har faktiskt varit rätt okej. först for jag och Erki till Balsjö och där hämtade vi upp Elias, sen drog vi tillbaka till lilla Bjurholm. När vi kom fram så for vi till ug där jag  även möte Jonte, Alex och saul. så jag och erik spelade biljard med Jonte VANN engång. och över erik engång med (A)
STOLT FLICKA,
sen kom ju Alexandra också och vi prata och skämtade. sen for vi ut med Bubblan, och diggade musik. ja min kväll behöver jag inte klaga på, nu är jag rätt trött har borstat tänderna och tvättt bort sminket. sen ska jag sätta på en bra serie som heter SOL SIDAN!
Favoriten där (A) oo vad jag älskar ove sundberg. men jag ska kolla via internet efter som jag inte har säsong 2 på datorn. Så snyfft för det!
imorgon kommer det bli en ganska härlig kväll, fick nyligen reda på att Krister även kallad som  (MR.k) ska fara bort till på fredag, så jag och mamma är dom enda som kommer vara i bjurholm, så ska äta mat med mamma sen ska vi hyra nån bra film och jag vet inte vad det kommer bli för nån slags film, mamma gillar ju skräck och äckliga filmer medans jag älskar romantisk komedi eller så (A) ja sen sa mamma ett erki fick komma förbi, inte för att jag tror han kommer ha tid för det men man kan ju alltid hoppas (Det jag menar med tid är att han ska meka med sin epa eftersom jag och några vänner ska till Vännäs och äta på frasses sen fara hem)  och efter som jag är så snäll så ska jag tvinga erik att låta mig tanka för engångs skull it makes me happy to know that i am doing something right at once. ja ja nu ska jag inte babbla bort det är lägg dags och jag ska sova så jag orkar med morgon dagen. Puzz så hörs vi i morgon ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback