save the world, cause its the only planet with chocolate:)

mammas gäster har kommit dom är 9-10 st :P
dom ska fira dom för att dom gifte sig utomlands jag och emily får inte vara med så vi ska ner till pizzerian och äta där. ha jo vi får inte vara med men lika glad för det är jag :D
så vi sitter nu instängda i ett rum väntar på att emily ska bli klar sen kan man dra!
ska jag va helt ärlig så längtar jag till skolan jag är troligtvis den enda 15 åringen men det är bara så för att jag älskar att tänka på att snart är det lov igen sista året i nian jag saknar endel personer som gör så man får ett gott skratt för livet och jag längtar till att komma igång i studierna och jag längtar tills Examensarbetet är klart. jag bara längtar till nationella och till svaren så man redan har gjort allt. själv så hoppas jag på att dom kommer bli bra. men man kan ju aldrig veta förän man har gjort det haha :D
ja.. är hunrig buhu :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback