we see what we want!


Medans man väntar på att gå isäng så kan man skriva ett litet inlägg.
har inte gjort så mycket idag vaknade elva var vaken till två eller nått så somnade jag i soffan med en hemsk huvudverk har inte mått bra på hela dagen vill inte veta vad det är men jag hoppas då verkligen inte på att min förkylning börja komma tbx. Iaf vaknade 19.?? klev upp för jag tänkte att jag skulle klara av natten med en god sömn, min kära syster är borta idag så tar över hennes rum för på min dator har jag bara 3-2 filmer orka inte se dom om och om igen. men hon har den fullt med filmer så det gillar jag. Jag är fortfarande trött och slö, vet verkligen inte vad det är men det kan va att jag är sliten sen nyår, har bara haft fullt upp sen dess hehe få börja komma in på skoltid nu då, så inte allt blir dåligt men försovningar eller så!
men endå så nu sitter jag här och kan inte bestämma mig för vilken film jag ska se.. hm kanske nått från scrubs eller the quite eller nån jag inte har sett oh det är så svårt. men ändå så spelar det ingen roll är så trött att jag knappt kommer hinna se filmen.
medans jag skriver med massa chilla personer på msn, så vet jag att när skolan börja så ska jag bli VÄRDENS pluggis. hade ju bara 175 poäng på vinter terminen 3 vg och resten G, men nu ska jag bygga upp allt mer. åtminstone ett MVG ska jag ju kunna få..
aja orka inte skriva mer dethär får räcka för idag så ses vi imorgon,
Puss/Maria






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback