All my life I've been good but now,

MIN DAG I BILDER



Biologilektion! filosoferar om allt!

Promenad (Elevensval) jag och jonte sökte efter några skidor som låg under en stor snöhög så måste vänta på tills snön har smält hehe :)

Vädret var jätte fint! :)

efterskolan var jag med några roliga personer!


på kvällen vid 4-5 kom emma sen kom andrea och vi började laga GOGOmaten!

efter mycke ätande och mycket snack börja vi städa undan allt!

fixade oss med smink smycken och kläder för en spännande och rolig kväll på byn!


2 bilder på min nya kamera :]


sen börja vi alla leka med kamerorna och, kan säga att denhär kvällen har varit fantastisk!



på ug träffa jag massa och vi satt och skämtade och allt, ja sen drog jag och andrea sen kom jag rill ug och träffa erki, men han ville hem så då gick han med mig en bit sen for han hem! så nu sitter vi båda hemma och ja han sover troligen och jag skriver här haha kul!!!

♥All my life I've been good but now,
I'm thinking 'What the hell'
All I want is to mess around,
and I don't really care about If you love me, if you hate me,
you can't save me, baby, baby
All my life I've been good but now,
whoa 'What the hell'♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback