bad luck!!

min kväll har inte kunnat blivit bättre.. for till emma vid sju eller nått.. sen så var jag hos henne och jalle var också där sen när vi for ut så gick vi typ till happy homes, och där kom erkiperki så vi börja åka med han, sen for vi och hämta ved och korv korvbrö och massa sånt.... sen for vi och grillade.. allt som var så nice.. sen var ju så klart jag klumpig och tappa 3 korvar sen så vägra jag försöka igen.. men jag fick mig en korv tillslut! GLAD!
sen så skjutsa vi hem emma och jalle.. då åkte jag och erik bara om kring i typ 15 min till... sen fick jag reda på att han ska till nån stuga imorgon och kommer hem på tisdag... men då ska han packa så får inte träffa han förrän typ söndag FUNN!!! :((
aja.. ja sen så kolla jag i min väska som VAR full av cola... den där väskan är bara 1 mån gammal GISSA OM JAG ÄR GLAD!! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback