Like a deep red wine casts darkness on my dreams

vaknade kl 7 brevid älskade gubben, 
vi gick och la oss ganska sent 1 på natten hehe oj!
men det var jätte kul vi alla hade det bara bra, och kvällen var ja obeskrivlig!
men det känns skönt att ha varit med bubben under hela kvällen,
jag gick hem i 20-30 min när jag kom tbx var allt ja mer roligare hah jag tro jga missade något där!
men sen vid 1 tiden och alla hade gått i säng och vi hade släkt alla lysen så gick jag och erik till sängs med hunden vid vår sida! ja det var bara skön,, fattar inte att jag vaknade så  tidigt.. hah brukar inte vara likt mig brukar då vakna vi 10-13 tiden, men aja, är då hemma nu för att bubben ska ut med skotern med några vänner,<3
nu ska jag se lite DH innan familjen vaknar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback