inside information!

hey, idag tänkte jag skriva lite om mig.
Jag heter Maria Linnéa Viktoria Nyman Norberg, jag går i klass 9A i Castorskolan, och jag bor i en liten kommun som heter bjurholm, jag har tre syskon och två systrar och en bror min bror heter patrik.
heter  systrarna Elin och Emily.
Även om jag älskar mina syskon lika mycket så har jag har olika relationer till mina syskon,
Emily och jag beter oss ofta inte som syskon, vi är mer som bästa vänner vi kan prata om allt, sen så kan vi sitta i flera timmar och prata om skvaller och skit och allt sånt roligt, men jag vet även om vi bråkar lite så vet jag att jag alltid kan lita på henne och att jag alltid kommer finnas där för henne som hon finns där för mig.
Elin och jag henne ser jag också som en av mina närmsta vänner för vi kan sitta och snacka om allt och jag vet att jag kan prata med henne, visst vi kan bråka, men jag vet att hon vill mitt bästa som jag vill för henne!
patrik, han har alltid varit den lilla söta killen, han var alltid glad och han brydde sig ganska mycket om jag och mina syskon,förr han kallade oss ia (jag) Ellelen (elin) Ellelyn (emily)
men nu är han 10 år och han älskar star wars. han betyder mycket för mig och mina sysktrar och han har alltid varit den som har gjort oss glad. ja Min bror är en stor del av mitt liv och nog för mina systrar med. 

.det jag brukar göra på vardagarna är att plugga vara med vänner och är ute och går..
på helgerna kommer lilla party maria fram, när min kära syster kommer hem så försöker jag att hitta all tid med henne, även om vi båda är lite upptagna med kompisar och pojkvännerna, men efter som vi har så måste gemensama vänner här i bjurholm så är det inte ovanligt att vi kan träffas på byn och sånt!

Saker jag gillar att göra är att lyssna på musik, ta kort, vara med vänner vara med familjen, och så älskar jag att umgås med min älskade pojkvän erik.

Musiken jag gillar är ganska blandat, så jag kan tekinskt sett säga att jag lyssnar på det mesta. det som får mig att gilla låten mäst är texten, sen så melodin.
en bra text ska handla om nått fint eller så kan den va lite stygg.. för det är ju bara roligt att höra på haha.
Att ta kort är det kul att man kan göra nått fint för sig själv och lägga ut via internet och visa familjen. ett foto för mig är som ett minne förlivet, och min kära mamma är så snäll ibland och sparar dom bilderna hon gillar så jag har kvar dom mesta bilderna jag har tagit.

Eftersom jag går i nian så har jag sök efter skolor nu. och skolan jag hoppas jag tar mig in på är midgård på linjen Estetik. så jag ska försöka få min framitd mot fotograf och jag ska starta ett egent företag ellet där jag ska sälja bilder men ja man får ju se hur det går.


Många vet inte vad bjurholm är eller vart det ligger.
men kan säga så här om bjurholm att det är sveriges minsta kommun och att det tar 1 timma från  umeå till bjurholm.

Med min pojkvän så har jag varit tillsammans med han i 4 månader och, det är 4 månader som jag aldrig skulle vilja ta tillbaka, för han är världens bästa kille och det känns rätt med han. 

Mina bästa vänner är Malin Jessica och Emma!
jag kan prata med dom om allt 
malin har jag kännt snart i 16 år snarare hela livet hon är nästan som min syster skulle offra allt för henne.
jessica har jag kännt i snart 1 år men med henne har jag alltid kul och hon har gjort dom senaste månaderna till guld!
Emma har jag kännt i 4-3 år vi har alltid kul och vi kan prata om allt!

dedär var lite information för mig..
här får ni min Spotify lista



hopppas ni har en trevlig helg/sportlov love Maria!





Ojba, blev riktigt intresserad utav den dära Maria Linnea, Vicktoria, Nyman Norberg ;)

2011-03-04 | 17:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback