Hey,

Förlåt att jag inte har bloggat så mycket, inte för att det är någon som läser min blogg,
but still, har inte haft dedära blogg suget om jag ska vara ärlig, och nu när det är lite mer viktigare saker som jag var tvungen att göra så hade jag bara helt enkelt inte tid!
men kan säga att allt är bra med mig, och att hela denna månaden har kännts jätte bra,_
det är bara att det känns som om alla mina veckor till sommarlovet är fullbokad med en massa skit som ska göra, kommer då tagga tills näst nästa lördag då man typ ska till Övik med lilla söta malin!
Och SAKNA jessica gör jag som FAN!
och sen så är det bara 2-3v kvar till göteborg, så det taggar man ju skiit mycket till!<3


bara för att jag läser din blogg varje dag <3

2011-05-17 | 19:09:07

saknar dej med! <3

2011-05-23 | 19:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback