you're gonna wish that you never had met me.


sitter och lyssnar på låten om och om igen,
börjar bli leds på allt, och alla om jag ska vara helt ärlig,
allt börjar bli riktigt fult, jag vet inte hur länge jag kan låtsas,
och jag orkar verkligen inte på allt tjat, ibland orkar jag bara inte..
men det är väl mänskligt tro jag?
hoppas jag då.

Det är svårt att förklara till folk, för jag vill inte det, och jag förstår att dom aldrig kommer fatta hur allt är,
dom kommer tycka att allt är fel. vad har hänt med mig!
personen som öppna sig för allt och alla, var det värt att förändra allt så här?
kan jag ens lita på någon längre? det är ju en helt annan fråga!


Finns, <3

2011-05-31 | 20:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback