Du ska ta dig egenom det här, du ska bli fri<3

hejhej!
sitter nu på matte lektionen, och typ arbeter!! (HeHe)
igår kom min as grymmmma syster hem från sin pojkvän,
det känns skönt att hon är hemma nu, har jag nån som är social med där hemma!!
förutom mamma & mr.K men dom är inte Emily :]
Igår var jag hemma hos Natta och Calle med Henke och Tim,
vi pratade spela spel och hade bara allmänt kul.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, blir nog att vara med syrran (länk till hennes blogg)
sen imorgon eller någon gång i helgen blir det att se lejon kungen FINALLY!
har velat se den hela veckan, men det är ju inte kul och se film själv
då känner man sig forever alone, men kommer säkert sluta med att jag
kommer se filmen själv så bra som jag är på att ändra mina planer! :P
kanske träffa andrea om hon kommer ner!?
skönt att det är fredag imorgon kommer bli skönt att vila ut och bara ha kul med vänner!
sen äre sista veckan nästa vecka, innan man far ut på praktiken i 4 veckor,
sen äre 3 veckor kvar tills mammsen och krister far utomlands,
är ganska avis, men kanske skönt för dom att fara och ha något för dem själv,
sen  i helgen ska jag nog till min lillebror och fira hans birthday,
saknar den grabben sjukt mycket<3
men slutar typ nu så hare hej<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback