Maria is back!

förlåt för den ur usla uppdaten, men ja ska berätta lite om vad som hände igår och vad jag har gjort idag,
igår på dagen drog jag ut med några vänner och satte oss på skolan och lyssnade musik och bara snacka, det var skit skönt,
sen for vi till malin där malin och jenny sminka sig, sen åt jag grillat där, sen drog vi hem till mig för att jag skulle byta kläder och sånt, sen på kvällen gick vi fram och tbx hit och det och det sluta upp med kaos, malin jenny och therese for hem, jag for till stan för att jag hade klämt handen i dörren (klumpiga jag)
så for in till akuten för att se om det hade hänt nått, efter att ha vart där i kanske en halv eller en timma så får vi veta att det inte är någon fara blabla inte så viktigt, haha!
Sen idag har jag bara varit med min underbara familj och bara legat i sängen och tagit det lungt ska bara in i duschen sen går jag och lägger mig så jag orkar med morgon dagen, men hare så bra damer och herrar så hörs vi senare!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback