bara samma gamla sak om mitt liv.


Hej, ikväll har jag varit med henke tim nicke malin och alex, vi satt i tims bil och skämtade medans henke och nicke var inne på la vida. Har nog inte skrattat så mycket på as länge tro jag dom bara fula sig haha jadu! otroligt vad roliga vänner man kan ha och kan då säga att jag inte ångra att jag for ut. Ligger just nu och lyssnar på Magnus uggla hemma hos mig, ska snart släcka ner och he på lite ''satc'' eller med fullständigt namn ''Sex And The City'' men det förstod ni tjejer redan huh!? ;) Sen så måste jag bara berätta om min skade glädje, fick höra en as rolig sak idag och höll på dö, det var det roligaste jag hade hört.. men större ord FAIL!! LOLz jaja fick mig ett gott skratt i alla fall!!
men ja det var allt från mig jag överlever ska sova nu är dyyyng trött!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback