Daydreamer


Hejhej
! nu är det morgon och vädret är ju härligt, eller inte. Regn och jävligt. 
Man får ju hoppas att det inte regnar hela dagen så man inte behöver stå och vänta på bussen i regnet och bli förkyld, bara slöseri med tid! så nu sitter man i klassrummet dy blöt. Sov hos henke in natt, ovanligt!? nej!
så igår for jag först hem pratade lite med Emily som skulle vidare till stan för att vara med sin pojke, sen låg och och såg tv med Elin typ och väntade på att Henke skulle komma och plocka upp mig, så när han kom for vi hem till han och tittade på serier och snackade, sen for vi tillbaka hem till mig för att jag skulle äta min soppa som mamma hade gjort väldigt god. Sen så packade jag mitt smink och mina kläder sen så for vi hem till han där jag fick sitta och vänta medans han skjutsade sin farsa typ, så när han kom tillbaka så såg vi på serier hela kvällen och busade med varandra om nå facebook grejj! Sen i morse när jag vaknade vid kanske 6 så försökte jag väcka Henke för att han skulle duscha men vi tog ett beslut att vakna klockan sju istället så vi somna om och sen klev vi upp, så medans han duscha så tvättade jag mitt ansikte och sen börja jag sminka mig. Sen for vi till bussen och nu är jag här, hoppas maten blir god iallafall för känner mig lite hungrig hehe!! nä men ska sluta skriva nu för lektionen börja, sen kan jag nämna att jag är as glad att vår sista lektion är inställd så det betyder KORTDAG!. hejdå.
(kan bjuda på en låt bara för att jag är så gullig)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback