fly high


hejhej!
sitter just nu inne på min andra lektion som heter samhällskunskap, har varit så weird hela morgonen med olika klassrum och olika lektioner, då har vi en förvirrad Maria, med detta kommer nog årdna sig, får ett nytt schema idag också tydligen undra hur det kommer se ut, drygare eller bättre!? Igår så åkte jag för hem med 20 över 2 bussen sen så fick jag skjuts hem av min pojke som skulle hem och äta, så sitter hemma snackar lite med syrran sen lägger jag mig skönt i soffan med simpson och family guy som man kan se på, somnade i några sekunder men mamma väckte mig ganska snabbt. Senare for jag ut med gubben och Joffla vi åkte omkring på byn och va hemma hos Joffla och bara snackade och tog det lugnt, var rätt trött igår haha xD sen for jag hem till Henke medans han for ut och träffa Nicke så jag satt och såg på the big bang theory och spelade spel på mobilen men höll på somna också haha, man klarade av att vara vaken till bubben kom sen så somna jag skönt i sängen. Vaknade där vid 7 börja sminka mig och klä på mig, väckte Henke for till bussen och nu sitter jag här... undra vad det är som lunch, börja känna mig hungrig xd aja ska kolla upp det nu så hare...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback