Godmorgon!

Efter en härlig natts sömns så har jag sett lite ''once upon a time'' duschat klätt på mig pratat med min underbaraste Jessica och varit på en lång promenad runt byn som har varit ganska uppiggande sen så träffade jag älsklingen och joffla så snacka med dom i nån minut. Sitter just nu och kikar inne på facebook och håller på kolla på lite gamla bilder och väntar på att vattnet ska bubbla så kan jag äta lite lunch! guu va länge sen jag åt lunch men kände mig sugen så nu sitter jag bar och väntar, ska iallafall vara hemma idag äta lax med min familj och bara ha det helt underbart. här är iaf en bild som jag tog när vi var ute på gräsplanen och spelade fotboll för några dagar sen. så att inlägget inte bara blir fullt av text om massa skit... måste iaf börja skriva och lägga upp intressanta saker xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback