Im no superman


Sitter just nu brevid min söta hund med flätat hår och scrubs som är på tv, haha har flätat hår eftersom det regnade och när jag hade utsläppt blåste det omkring och bara drygade hehe jao så äre. Blir nog att sitta vid tv en tag till eller kanske spela lite the sims 3 för nu har jag ÄNTLIGEN hittat min skiva igen efter 1000000 år, men nu är den tillbaka till mig så har jag nått att göra om dagarna! funderar just nu på att kanske gå till älsklingen och överaska han medans regnet har ett uppehåll, men slog mig nyss att om jag ska sova där så kommer det var drygt att bära all packning, för måste packa kläder till imorgon och sminket och datorn! hell yeah!? eller inte.. hatar att vara tjej ibland, att vara kille verkar så mycke enklare xD
Haha fan va jag ba snacka skit just nu kan nog bero på att jag är VÄLDIGT uttråkad och trött och vill göra nått... men ska starta the sims nu så har jag nått att se fram emot haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback