Jag gör det för mig själv, jag gör det för min stad, jag gör det för mina boys, jag gör det för mitt lag...


Hej hej! sitter ATM i klassrummet med vackra Kickan på min vänstra sida och vackra Jeccan på andra sidan lyssnar på massa redovisningar kan man väl kalla det, snart ska vi övet till den drygaste lektionen i hela jäkla skolan, men den klar och man kan bara kämpa igenom, idag kommer Jessica B hem till mig så det blir as skönt. kommer ha en mysig rolig hemma kväll, på lördag få vi väl se hur det blir men på söndag blire min vackra syrra Emilys födelsedag så då blire party nä men ska bara fira henne som vanligt, 19 jävla år, så stor hon börja bli.. och det skriver jag med en tår i ögat! aja ska redovisa snart så ha det hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback