once upon a time...

hey, hatar verkligen att jag vaknade nyss och kan inte somna om -.-.-.-.-.-!!

men tänkte att jessica E klagar jämt på att jag inte uppdaterar så här det, sitter ATM och ser på en serie som heter ''once upon a time'' funderar på att göra någon mat till denna film men är rätt lat!
i sånna här tider så saknar man gubben sin :(((
idag har jag vaknat vid halv 7 tro jag det var, farit och träffat joffla med älsklingen sen for jag hem för att käka go mat  och bara ta det chill hemma, sen vid 7 på kvällen eller något så for jag ut med min söta kompis sandra vi skulle gå ut och gå med ja vi satt före mesta still på en parkbänk och pratade i timmar, så vid tio nått så for jag hem och la mig i sängen och somnade så skönt i min säng!! :D
aja hej då!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback