Psykologi 2b

'
Hej!
Sitter just nu på min andra lektion som heter Psykologi 2b, gud vad skönt det var när man kom in i klassrummet och fick träffa sin underbara klass igen, och sen nu när några andra från Bjurholm har börjat på lilja så förväntar jag mig att detta året kommer bli as kul! Schemat ser väldigt jobbigt ut, många långdagar och många lektioner, men dock så är det chill ska ju fokusera mig mer på mina studier i år har jag tänkt mer pluggande och mindre surfande på internet. Bra att jag har beslutat mig en bra sak!

Igår höll jag på med min garderob ganska mycket rensat vikt in och hängt och massa skit så kroppen är mycket leds idag, sen när jag vaknade i morse pigg som tuppen klev jag in i vår trång dusch med varmt vatten sen när jag hoppa ur tog jag på mig kläderna jag valde ut igår och börja he på mig lite krims krams i ansiktet, sen inser jag att det är över en timma kvar till bussen går, så försöker ringa min pojke som inte svarar så antog att han sov. Så olat som jag är så går jag med snabba steg hem till han och väcker pojken, så han hoppar in i duschen medans jag sitter på hans rum med en vacker melodi i huvet haha, låter lite komiskt!
När vi kliver på bussen och den börjar fara så känner man att nu är man igång på ett långt år verkligen och man får ju hoppas att detta år blir roligare än förra treminen, även om det var ASM!

Sen för att inte nämna så idag har jag varit tillsammans med min underbara pojke i 4 månader, fortfarande inte stort men det har varit underbara månader och jag har aldrig kännt mig så lycklig som just med han, så jag hoppas då att det blir att vi kommer sitta och bara ta det chill hos han eller hos mig ikväll för det känns som om jag vill spendera resten av min dag med han efter skolan!! Det känns skönt eftersom man vaknade så tidigt och la sig rätt sent men är inte så trött ovanligt nog!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback