Staaaan!

Hej ska nu skriva några ord om min dag, vaknade 8 låg och halv sov medans sayc var igång tills kl 11 då pojken också klev upp och familjen kom hem, sen for vi ut på byn och vänta på nicke & dainton som skulle komma så vi kunde dra till stan, träffade snoris och joffla en snabbis på nian köpte mer pengar till min mobil och stal strips från gubben min. Sen kom Dainton och Nicke så drog vi till stan där vid 3 och fick då reda på att det blir en lång dag på stan för Dainton skulle se bio, så vi for först till biltema för Dainton skulle ha saker till bilen, sen for vi till intersport för Dainton skulle ha nya skor.. haha han skulle ha myckert xD nä men sen drog vi oss ner mot Centrum för att käka, så medans jag Henke och Nicke for och käka på Mcdodels så for Dainton och åt med sin familj typ... sen börja den långa väntan, vi for till fs och möte Dainton där snacka med han innan bion börja och sen när han gick in så satt jag först och lyssna på lite musik medans Nicke och Henke gjorde ja jag vet inte vad... Sen så satt jag och henke igång Gabriel iglesias på min mobil, (För den som inte vet vem Gabriel Iglesias är så är han en stand up komiker, det är bara och söka på youtube...) så då fick vi oss ett gott skratt sen efter 1 timma och 40 min kom Dainton ut och vi begedde oss hem, satt och snacka med syrran förs tog en snabb dusch och nu ligger jag i sängen och väntar på älskligen som kommer snart... Skola imorgon och är duktigt trött hare..

Här är den roligaste videon på Gabriel Iglesias-





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback