we can play hide and seek

hej, väntar på att älsklingen ska komma förbi, sitter för stunden ensam hemma medans syskonen är borta med sina pojkvänner mamma är med mannen sin i stugan så sitter jag här ganska skönt att vara ensam men ändå inte, men har då haft mycket tid för mig själv idag och bara haft det wonderfull. Med underbar musik som dunkar ur hörtalarna, go maten jag just hade gjort och de fantastiska serierna jag ser har jag sett klart!  Life is great sometimes hehe... men ikväll blir det väl att vara med hank och Dainton kommer in till bjur så blir och träffa han också. sen vet jag faktiskt inte mer men jag hoppas på något kul, för nu är det bara 4 dagar kvar till skolan börja!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback