Wild child

Dagens dagens! Sitter just nu med min vackra Jessica och ser på wild child, sen har vi filmerna honey The perfect man och tvillingarna på äventyr i London tro jag den heter. Så bara en vanlig mysig Svensson kväll, alltså hemma kväll hahaxD det första vi gjorde när Jessica kom så prata vi lite Medans vi åt tacos och skvallrade lite om The lates news! Vanliga Jessica och Maria snacket alltså om livet! Sen for vi till nian, där träffa vi Erika och hennes kille snacka med dom ett tag, gick tvär förbi ug där Nicke, tim och älsklingen satt så snacka med dom några minuter sen gav vi oss ut i regnet för att gå hem till chipsen och cola. Mums men snart är allt det goda slut, undra dock vad som händer imorgon kommer nog vara en lugn dag men sen på kvällen kanske ännu en mys kväll eller så vildar vi lös på byn! Det bestämmer dock Jessica! Och snart är det en dag innan min syster fyller 19 underbara år!! Hon förtjänar då ett eget inlägg tro jag ;) Aja detta är ett mobil inlägg så väldigt drygt att skriva men skulle bara få er att veta att jag lever ha det bra:) (bilder från idag)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback